X

Вітаємо на нашому сайті!



У Вас встановлене розширення AdBlock або подібне. Будь ласка, додайте наш сайт до білого списку, - тим самим Ви сприятимете його розвитку, - адже сайт не утримується олігархами.
Аратта - На головну

14 квітня 2021, середа

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)


Погода в Україні:
 

Наш банер

Наш банер


Лобісти РФ володіють половиною новинних каналів в Україні

Медіа 2224 перегляди Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 27.08.2020 16:34 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Лобісти РФ володіють половиною новинних каналів в Україні
Лобісти РФ володіють половиною новинних каналів в Україні
Кремль має величезний інформаційний вплив на політичні процеси в Україні: так, топлобісти РФ є власниками половини всіх новинних каналів українського ТБ.

Про це заявив представник аналітичного центру "Альянс із захисту демократії", один із авторів доповіді "Нелегальне іноземне фінансування" Джош Рудольф в інтерв’ю телеканалу "ДІМ".

"Наприклад, з точки зору впливу через засоби масової інформації, у нас є докази того, що один із найближчих однодумців Володимира Путіна, спільно з топлобістами Росії в Україні, є власниками половини всіх новинних каналів українського телебачення", - констатував американський експерт.

Він додав, що ідентифікувати і назвати цих людей можливо, але підступитися до них з юридичного боку проблематично.

Водночас Рудольф зазначив, що телеканал ДІМ - це виключно важливий проєкт.

Проте, за його словами, існує і низка випадків, коли можна констатувати злочинну, нелегальну діяльність. "На Заході такі випадки рідкісні, проте це та область, в якій Росія виявляє найбільшу агресію, застосовуючи як легальні, так і протизаконні тактики", - додав він.

Рудольф також заявив, що "ніхто на світі не відчув це на своєму досвіді більше, ніж Україна, де змішалися всі види впливу Росії, від легального володіння телеканалами до російського фінансування війни на окупованих територіях, де в останні роки ситуація теж дещо змінилася".

"І тепер, через декілька років, ми маємо точні дані про те, як все відбувалося і як фінансувалася російська агресія щодо України з самого початку 2014 року, з моменту первинного вторгнення, спонсором якого, зокрема, був Костянтин Малофєєв. Пізніше, в 2014 році, фінансування російських озброєнь відбувалося методом краудфандінгу онлайн-каналами, коли Росія заснувала кілька псевдогуманітарних організацій для збору "пожертв". У 2015 році росіяни винайшли ще більш хитромудрі способи переправлення грошей через приховані поставки грошової маси до Південної Осетії", - розповів він.

За словами експерта, ООН звернула увагу на ці випадки: проводяться розслідування на предмет можливих порушень домовленостей про нефінансування терористичних організацій, однак у той же час процес триває через включення нових акторів.

"Наприклад, ми достеменно можемо вказати на використання Росією підставних компаній Віктора Януковича для контролю торгівлі вугіллям в регіоні, або ОЗУ Бабакова, призначеного "доглядачем" за енергетичним ринком, - тобто це гнучка систематична програма фінансової підтримки, призначення якої - підрив української незалежності", - заявив Рудольф.

Як повідомлялося раніше, згідно з результатами соціологічного опитування USAID-Internews "Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа в 2019 році", в Україні лише 11% громадян можуть правильно розрізнити правдиві новини на відміну від дезінформації.

Так, в рамках опитування в 2019 році респонденти в деяких регіонах України пройшли тест на медіаграмотність, а саме: тестування на реальну здатність відрізнити справжні новини від дезінформації. Результати цього тексту продемонстрували, що лише 11% респондентів мали змогу правильно визначити різницю між справжньою і неправдивою інформацією серед трьох представлених новин, тоді як в середньому 10% не змогли навіть спробувати відповісти. Водночас дві третини респондентів змогли правильно визначити лише один із трьох варіантів.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Медіа»:
  
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Ми розпалюємо вогонь творящий. Якщо він гріє – хай. Втручатися не можемо, бо будь-яке насилля, навіть во ім’я істини, неминуче породить дисгармонію”
Олесь Бердник

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 
Опитування:

Україна сьогодні -
Окупована країна
Незалежна і самостійна
“Бананова республіка”
Час покаже







 

 

 
Счётчик тиц и PR

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2021.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.