Аратта - На головну

Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Дочку і зятя Тимошенко побили просто так

Пістолетне право 7074 перегляди

Опубліковано - 23.06.2008 17:28 | Всі новини | Версія для друку

Шон Карр вважає, що під час інциденту в Одесі на пляжі Ланжерон правоохоронці перевищили свої повноваження, але просить не надавати цьому випадку політичного забарвлення. Колеги-байкери вважають, що молоде подружжя били за чиїмось наказом.

У коментарі Карр повідомив, що з 19 по 21 червня він разом зі своєю дружиною Євгенією Карр перебував в Одесі, де вони мешкали у готелі „Немо” на території міського пляжу Ланжерон.

"Увечері 20 червня ми з дружиною на мотоциклі поверталися з міста до готелю разом з моїми товаришами-байкерами. Вони безперешкодно проїхали на територію пляжу під аркою, а я, оскільки мій мотоцикл завеликий для подібного маневру, під’їхав до шлагбауму і попросив охоронців пропустити нас, пояснивши, що ми мешкаємо в цьому готелі. В мене не було жодних сумнівів щодо адекватності моїх дій, оскільки по-перше, саме в цей момент повз відкритий шлагбаум проїжджав автобус, а по-друге, напередодні я кілька разів безперешкодно проїжджав до готелю поряд з шлагбаумом, навіть пошкодив мотоцикл. До того ж, жодного попереджувального знаку про заборону руху там не було", - розповів Карр.

За його словами, "охоронці, нічим не мотивуючи свого рішення, досить грубо відмовилися підняти шлагбаум, розмовляли з нами зухвало, образливо і агресивно та не назвали себе. Після того, як моя дружина зробила їм зауваження за грубість, один з них підійшов до мотоцикла і скинув Євгенію на землю та скрутив їй руки за спиною. Звісно, що за таких обставин я не міг діяти інакше як стати на захист своєї дружини. Після цього охоронці накинулися на мене, викрутили руки і одягли на ручники. Одну руку викрутили так, що було травмовано плечовий суглоб. Трохи згодом наручники зняли, але ми з Євгенією за власною ініціативою вирушили до міліції, щоб написати заяву про те, що сталося".

З огляду на вищесказане, зауважив Карр, він вважає, що "охоронці на публічній зоні відпочинку Ланжерон перевищили повноваження. Я шкодую про те, що сталося, але я був змушений захищати свою дружину. Просив би не надавати цьому приватному інциденту політичного забарвлення".

В інциденті з зятем прем'єр-міністра Шоном Карром і його дружиною Євгенією Тимошенко, що стався у п`ятницю ввечері в Одесі, зачинателями були представники внутрішніх військ.

Цю версію підтвердив Андрій Федорко (на прізвисько Гоблін), організатор фестивалю байкерів "Гоблін-шоу", у якому мав виступити соліст британської рок-групи Death Valley Scream Шон Карр.

"По дорозі вони (Карр і Євгенія Тимошенко) вирішили перекусити, але щойно під'їхали до пляжу Ланжерон, міліціонери почали бити Шона. Думаю, він отримав за те, що є байкером", - сказав він.

"Я добре знаю Шона, він не міг накинутися з кулаками на міліцію. Якби хлопці доїхали до стадіону, нічого подібного б не сталося. І з нами, на стадіоні, вони були б у повній безпеці", - упевнений Федорко.

Він також сказав, що не знає, "про який шлагбаум розповідають, що нібито не підняли перед мотоциклом Шона". "Але до ресторану, у який направлялися Шон і Женя, зазвичай пропускають автомобілі по "липових ксивах". Видно, був такий наказ зверху – "мочити" тих, хто на мотоциклах", - гадає Федорко.

"Пригадуєтьяся, коли я захотів запросити Каррів, мені шепнули, що не варто цього робити, тому що в усіх усюди будуть проблеми. І, мовляв, ти не будеш розуміти, звідки вони. У результаті Шон так і не виступив на шоу", - сказав організатор "Гоблін-шоу".

Як повдомлялося раніше, МВС офіційно визнало факт перевищення повноважень військовослужбовцями внутрішніх військ. Наразі вони знаходяться на території військової частини, а за фактом їхніх дій ведеться службове розслідування.
Share/Bookmark

Більше новин за темою «Пістолетне право»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:

Історія має свою правду, легенда - свою”
Віктор Гюго

Реклама на порталі

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.